Konu
Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ? Neden ?
28-11-2010, 16:54:32
#98
By_ReFLeX
kyivstar kullanıyorum. nedeni herkesin arayıp birşey istemesinden bıkmam. kimsede yok bu numaram. bir kaç kişide var. kafam rahat