Konu
Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ? Neden ?
28-11-2010, 11:46:30
#96
Syntax
Turkcell'deydim, ucuzluğu ve çevremin,akrabalarımın avealı olması nedeniyle aveaya taşıdım numaramı. Aylık 150 dk her yöne 15 tl yetiyor bana. Haftasonuda avealılarla bedava.