Anket Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 183
Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ?
Avea
%28,42 (52 Oy)
Turkcell
%53,01 (97 Oy)
Vodafone
%18,58 (34 Oy)
  • 24-11-2010, 14:55:33
    #82
    Üyeliği durduruldu
    Vodafone Her yerde reklamı var ama kullanan çok azmış ilginç doğrusu
  • 24-11-2010, 14:57:19
    #83
    Üyeliği durduruldu
    KatjmondO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vodafone Her yerde reklamı var ama kullanan çok azmış ilginç doğrusu
    vodafone telsim zamanındayken soğukluk oldu avea kullanmasam turkcell kullanır gene vodafone kullanmam
  • 24-11-2010, 15:23:41
    #84
    vodafone hem ucuz hem anlayışlı firma (faturam gecikti 2 kez 1 tl bile faiz almadılar)
  • 24-11-2010, 15:26:11
    #85
    Tabiki de Avea...

    10.000 + 1.000 Sms Kampanyası ve 10 dk 50 Kuruş Valla İyi Oluyor. Ayrıca 180 Dk Yurtiçi Her Yöne Bedava Konuşma Süper Valla
  • 24-11-2010, 15:26:46
    #86
    Üyeliği durduruldu
    Turkcell= en eski ve hala devam eden kaliteli ama pahalı bir marka. Bunu tercih ediyorum
    Avea= aria ve aycellin birleşiminden olan ve Turkcelle yarışmak için fiyat düşüren bir firma
    Vodafone= dünya markası ancak Türkiyede yaygın değil ve yaygınlaşmak için sürekli reklam yaptıran ama bir türlü tutturamayan bir firma

    Seçim sizin...
  • 24-11-2010, 18:40:01
    #87
    Kurumsal Üye
    İçinde olduğum ve cazip yönleri olduğu için Avea..
  • 25-11-2010, 20:31:39
    #88
    Üyeliği durduruldu
    turkcell reklamları dönüyor 1 yılda 12 milyon kullanıcı turkcell geçmiş 34 milyon toplam turkcell kullanan varmış 75 milyon insan varsayarsak geriye 41 milyon kişi kalıyor bunlarında çocuk sayısı vs düşünüldüğünde avea ve vodafone ekmek daha az çıkıyor ama şaşırıyorum tukcell çok pahalı bence ama herkez onu kullanıyor demek millette para var
  • 25-11-2010, 20:34:04
    #89
    Avea ve Türkcell kullanıyorum.Tabiki de Turkcell diyorum.Avea sırf sms için ama oda evimde iyi çekmiyor
  • 25-11-2010, 20:34:30
    #90
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    o2