KatjmondO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vodafone Her yerde reklamı var ama kullanan çok azmış ilginç doğrusu
vodafone telsim zamanındayken soğukluk oldu avea kullanmasam turkcell kullanır gene vodafone kullanmam