Konu
Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ? Neden ?
24-11-2010, 14:57:19
#83
CyberMedya
Üyeliği durduruldu
KatjmondO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vodafone Her yerde reklamı var ama kullanan çok azmış ilginç doğrusu
vodafone telsim zamanındayken soğukluk oldu avea kullanmasam turkcell kullanır gene vodafone kullanmam