Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ? Neden ? - Sayfa 8 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ? Neden ?
98
●
4.588
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ? Neden ?
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Anket
Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ?
Toplam Katılımcı Sayısı:
183
Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ?
Avea
%28,42 (52 Oy)
Turkcell
%53,01 (97 Oy)
Vodafone
%18,58 (34 Oy)
22-12-2009, 12:14:59
#64
MBD
avea - konuşuyorum doya doya
tcell - bağlanıyorum hayata
22-12-2009, 18:06:57
#65
BarCode
2010 kampanyaları gelince, Turkcell limitsiz(faturalı) paketlerden alacağım. Şu an da, Turkcell kontörlü kullanıyorum.
22-12-2009, 19:39:22
#66
dolunay039
Avea sınırsız hat kullanıyorum. Çok güzel gidiyo şimdilik bakalım elimizde patlamazsa tabi.
22-12-2009, 19:40:41
#67
Ekstra
Turkcell kullanıyorum.
Nedeni; diğer hatlardan pahalı.
22-12-2009, 19:45:38
#68
Chile_Mix
Turkcell alıştıştım artık
22-12-2009, 20:22:28
#69
akademikmat
turkcell diğerleri problemli olduğu için turkcell
22-12-2009, 20:33:35
#70
DenizPekdas
turkcell kullanıyorum
birçok arkadaşım turkcelli ve kampanyaları daha dandik.
22-12-2009, 20:55:23
#71
ledriw
avea gibisi yok bence ya. öğrenciler için bir numara. yeterince ucuz
22-12-2009, 20:57:22
#72
MidnightDream
Üyeliği durduruldu
Türkcell en iyisi..
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler