Anket Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 183
Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ?
Avea
%28,42 (52 Oy)
Turkcell
%53,01 (97 Oy)
Vodafone
%18,58 (34 Oy)
  • 22-12-2009, 12:14:59
    #64
    avea - konuşuyorum doya doya
    tcell - bağlanıyorum hayata

  • 22-12-2009, 18:06:57
    #65
    2010 kampanyaları gelince, Turkcell limitsiz(faturalı) paketlerden alacağım. Şu an da, Turkcell kontörlü kullanıyorum.
  • 22-12-2009, 19:39:22
    #66
    Avea sınırsız hat kullanıyorum. Çok güzel gidiyo şimdilik bakalım elimizde patlamazsa tabi.
  • 22-12-2009, 19:40:41
    #67
    Turkcell kullanıyorum.
    Nedeni; diğer hatlardan pahalı.
  • 22-12-2009, 19:45:38
    #68
    Turkcell alıştıştım artık
  • 22-12-2009, 20:22:28
    #69
    turkcell diğerleri problemli olduğu için turkcell
  • 22-12-2009, 20:33:35
    #70
    turkcell kullanıyorum
    birçok arkadaşım turkcelli ve kampanyaları daha dandik.
  • 22-12-2009, 20:55:23
    #71
    avea gibisi yok bence ya. öğrenciler için bir numara. yeterince ucuz
  • 22-12-2009, 20:57:22
    #72
    Üyeliği durduruldu
    Türkcell en iyisi..