Konu
Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ? Neden ?
22-12-2009, 18:06:57
#65
BarCode
2010 kampanyaları gelince, Turkcell limitsiz(faturalı) paketlerden alacağım. Şu an da, Turkcell kontörlü kullanıyorum.