Anket Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 183
Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ?
Avea
%28,42 (52 Oy)
Turkcell
%53,01 (97 Oy)
Vodafone
%18,58 (34 Oy)
  • 08-09-2009, 23:41:38
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Turkcell - Kaliteli oldugu İçin
    Avea - İlk Hatlarından birisini aldıgım için
  • 08-09-2009, 23:47:14
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Vodafone - Eski manitayla almıştık beleş smsler için.Yeni manitadada var hala vdafone forever vodafone
  • 08-09-2009, 23:49:11
    #48
    Alışkanlılardan dolayı Turkcell
    Şirkette ise avea oda şirket kampanyası güzeldi ondan almıştık.
  • 08-09-2009, 23:52:12
    #49
    İş için Vodafone, ailem için Avea, özel bir kaç arkadaşım için Turkcell kullanıyorum. Fakat ankette tek seçim hakkı olduğu için Turkcell'i işaretledim. Turkcell'in diğer adı kalite çünkü...
  • 08-09-2009, 23:55:36
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Turkcell ' e bağlan hayata
  • 09-09-2009, 18:57:30
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Türkcell kaliteli olduğu için
  • 10-09-2009, 22:15:40
    #52
    Üyeliği durduruldu
    yorumlar için teşekkürler arkadaşlar
  • 21-10-2009, 00:01:20
    #53
    Üyeliği durduruldu
    turkcell kalitelide biraz lüks kaçıyor

    avea da 150 kontor yüklüyorum 60 dk bedava veriyor 100 kontor hedıye edıyor her yönu 2 dk 1 kontorden arıyorum gelen 100 kontorude 5000 sms yapıyorum 2 ay yetiyor
  • 21-10-2009, 08:23:55
    #54
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her yöne 3 dakikası 1 kontor + aylık 35 kontore 3000 sms tarifelerini kullanıyorum, kesinlikle çok iyi.
    150 kontor alıyorum 75 de kendisi hediye ediyor + arandıkça kazandıklarım var ve her yöne 3 dakikası 1 kontor olarak kullanabiliyorum. ay sonuna kadar yetiyor.
    +
    35 kontor verip aylık 3000 (günde 100) mesaj paketi alıyorum ki hayli hayli yeter.
    aylık 30 TL'e babalar gibi iletişiyorum.
    vodafone