Konu
Hangi Hattı Kullanıyorsunuz ? Neden ?
25-11-2010, 20:34:04
#89
KlipteX
Avea ve Türkcell kullanıyorum.Tabiki de Turkcell diyorum.Avea sırf sms için ama oda evimde iyi çekmiyor