paollu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ülke Yangın Yeri - THK yangın uçaklarını satmış.
62
●3.550
- 24-07-2025, 09:44:39Aynen kardeşim, memleketin dört bir yanı yangın yeriyken eski model diye uçakları satalım. Alan adam da uçakları karavana çevirecek zaten. Daha dün yangın söndürme çalışmalarında 10 kişi hayatını kaybetti. Kaybettiğimiz ormanların geri gelmesi yıllar sürecek. Bu işin lamı cimi yok. Bu ülkeyi birileri işgale hazırlıyor. Ortada büyük bir ihanet var.
- 24-07-2025, 10:51:51Önemli olan çocuğu doğurmak değil. Onu büyütmek geliştirmek. Vatana millete hayırlı hale getirmek. Sen istediğin kadar onu kur bunu kapat. Kullanamiyorsan çöptür. Çivi bile cakilmamistir.Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-07-2025, 10:53:55Bu tarz durumlarda sonuç odaklı düşünmek gerekiyor. Bu şekilde o kadar dertsiz tasasız, tartışmasız sonuçlara varabiliyorsunuz. Mesela; ormanlar yanarken bunları kontrol altına almak mümkün mü? Mümkün. Alabiliyor musun? Alamıyorsun. O halde beceremedin! Depremler oluyor, can kaybını en aza indirmek mümkün mü? Mümkün. Depremde yüz binlerce vatandaşın hayatını kaybediyor mu? Kaybediyor! Beceremedin!
Yok şu bunu yapmış, yok şu önlemler alınmış, yok insanlar böyle yapmış. Bu ülkede havada uçan kuşun denetimiden, türünden, nereye göç ediyor bilinmesi için devlet kadroları var, üniversite kurumları var. Bir şeyleri denetliyemiyorsan, önleyemiyorsan beceremedin! Bitti gitti. - 24-07-2025, 10:57:12batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hicbirsey değilim. Kuran'da derki Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır. Ben bana göre haksızlık yapıldığını görüyorum.bu şahsi bir dusuncedir.sen farklı dusunebilirsin. Buna saygı duyar geçerim. Ama öyle sokak ağzıyla kesiniz falan dersen ayıp etmiş olursun. Derimki terbiyeni takın. Karsinda çoluk çocuk yok.seviyeli tartisacaksan seninle her ortamda tartisirim.seviyeni bozacaksan bende bozarım.
Kimsenin kimseye görüşü için saygısızlık etmeye hakkı yok. Bunu aklına iyi yaz.
Sizin anlamafiginiz asıl sizin gibi dusunmeyenlerin yanlış insanlar olduğu gerçeğidir. Bu kafayı değiştiriniz. Ne size ne bize faydası vardır bu dusuncenin. - 24-07-2025, 10:59:29O zaman bu benim görüşüm diyebilirsin "Allah'Ta böyle der diye söylersen şirk koşarsın, dini kullanırsın."kerem2657 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana göre haksızlık olabilir bana göre haksızlık olmayabilir, Allah adına yorum yapma hakkı düşmez sana.
Bence siz bu dini kullanma kafasını değiştirin o zaman gerçekleri görürsünüz.
Gelmişsiniz hala çok haklıymışsınız gibi yorumlar yapıyorsunuz.
Sİzinde karşınızda çoluk çocuk yok dini kullanıp sonra gelip burada benim görüşüm diyemezsiniz.
Not: İnandığım dinimi ağzınıza sakız yaptırmam bunu da sen aklına yaz. - 24-07-2025, 11:03:26Batuhan kardes anladimki seninle aşık atılmaz. Tartışma hiç yapılmaz. Sen haklısın kardeş.batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlatmak; anlayana güzeldir.
Hayırlı günler kardeş. - 24-07-2025, 11:04:29Ürettiğin silahları terör örgütleri üzerinde kullanmak yerine onlarla masaya oturup tavizler vermek bu örneğe dahil midir? Kullanmıyorsan çöp müdür?kerem2657 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle