kerem2657 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hicbirsey değilim. Kuran'da derki Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır. Ben bana göre haksızlık yapıldığını görüyorum.bu şahsi bir dusuncedir.sen farklı dusunebilirsin. Buna saygı duyar geçerim. Ama öyle sokak ağzıyla kesiniz falan dersen ayıp etmiş olursun. Derimki terbiyeni takın. Karsinda çoluk çocuk yok.seviyeli tartisacaksan seninle her ortamda tartisirim.seviyeni bozacaksan bende bozarım.

Kimsenin kimseye görüşü için saygısızlık etmeye hakkı yok. Bunu aklına iyi yaz.

Sizin anlamafiginiz asıl sizin gibi dusunmeyenlerin yanlış insanlar olduğu gerçeğidir. Bu kafayı değiştiriniz. Ne size ne bize faydası vardır bu dusuncenin.
O zaman bu benim görüşüm diyebilirsin "Allah'Ta böyle der diye söylersen şirk koşarsın, dini kullanırsın."

Sana göre haksızlık olabilir bana göre haksızlık olmayabilir, Allah adına yorum yapma hakkı düşmez sana.
Bence siz bu dini kullanma kafasını değiştirin o zaman gerçekleri görürsünüz.
Gelmişsiniz hala çok haklıymışsınız gibi yorumlar yapıyorsunuz.
Sİzinde karşınızda çoluk çocuk yok dini kullanıp sonra gelip burada benim görüşüm diyemezsiniz.

Not: İnandığım dinimi ağzınıza sakız yaptırmam bunu da sen aklına yaz.