Bu tarz durumlarda sonuç odaklı düşünmek gerekiyor. Bu şekilde o kadar dertsiz tasasız, tartışmasız sonuçlara varabiliyorsunuz. Mesela; ormanlar yanarken bunları kontrol altına almak mümkün mü? Mümkün. Alabiliyor musun? Alamıyorsun. O halde beceremedin! Depremler oluyor, can kaybını en aza indirmek mümkün mü? Mümkün. Depremde yüz binlerce vatandaşın hayatını kaybediyor mu? Kaybediyor! Beceremedin!
Yok şu bunu yapmış, yok şu önlemler alınmış, yok insanlar böyle yapmış. Bu ülkede havada uçan kuşun denetimiden, türünden, nereye göç ediyor bilinmesi için devlet kadroları var, üniversite kurumları var. Bir şeyleri denetliyemiyorsan, önleyemiyorsan beceremedin! Bitti gitti.