batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman bu benim görüşüm diyebilirsin "Allah'Ta böyle der diye söylersen şirk koşarsın, dini kullanırsın."

Sana göre haksızlık olabilir bana göre haksızlık olmayabilir, Allah adına yorum yapma hakkı düşmez sana.
Bence siz bu dini kullanma kafasını değiştirin o zaman gerçekleri görürsünüz.
Gelmişsiniz hala çok haklıymışsınız gibi yorumlar yapıyorsunuz.
Sİzinde karşınızda çoluk çocuk yok dini kullanıp sonra gelip burada benim görüşüm diyemezsiniz.
Batuhan kardes anladimki seninle aşık atılmaz. Tartışma hiç yapılmaz. Sen haklısın kardeş.

Anlatmak; anlayana güzeldir.

Hayırlı günler kardeş.