• 24-07-2025, 21:38:38
    #55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu tarz durumlarda önce bilgiyi teyit etmek lazım, bilgi teyit edildikten sonra bu hareketi olumlamaya çalışanları teyit etmek lazım
    hepsini dikkatli incelerseniz, hayatları instagrama çiçek fotoğrafı koymaktan ibaret olan,
    hayata geldiği günden bu yana sorgulama ile tanışmamış, eline gözüne beynine mürekkep bulaştırmamış,
    okuduğunu bile anlayamayan oluşumlar hepsi, benim için hepsi ağır hayatsızdır.
    tüm vizyonları gördükleri her şeyi altına bulamaktır. daha fazlasını da yazarım da banlarlar!
    neyse ağzımı tutmalıyım... size ve yaşam alanınıza saygı duymuyorum gençler,
    vatanınıza olan her türlü zararlı hamleyi olumladığınız için, hayrına olmadığını bildiğiniz halde, 3 kuruş 3 lan 3! çıkarınız için bu olumlama ilizyonunu sürdürdüğünüz için size saygı duymuyorum.
    umarım nesliniz, geniniz, kanınız tükenir de şu ülke rahat eder.
  • 24-07-2025, 22:05:55
    #56
    kerem2657 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar arkadaşlar. İnanın bu tip konulara yorum yapmayı hiç sevmiyorum. Fakat kendimi tutamiyorumda bazen. Tek bir cümle yazıp çıkıyorum.

    Ülkemizde 50 yıldır olmayan yapılmayan birçok şey 20 yılda yapılmaya çalışılıyor. Kusura bakmayın da bagzi arkadaslar; Az insaf az vicdan yahu.Hani Allah'ta iyi demez. 20 yıl oncesinide çok iyi biliyorum / bilenlerimiz de vardir dimi dostlar? 50 yıldır çivi cakilmamis bir ülke 20 yılda anca bu kadar olabiliyor.

    Sevgiler saygılar herkeze.
    yıl olmuş 2025 teknoloji almış başını gitmiş türkiye nüfusu da ortada şu ülkenin başı boş kalsa daha iyi gelişirdi.
    git en ücra kabilelere bak ellerinde android var daha ne denir ki ülkenin başı boş kalsaydı son 20 yılda 100 yıl ileri giderdi bu millet
  • 24-07-2025, 22:17:35
    #57
    Ben uçagı geçtim sadece bulundugunuz il ve ilçelerdeki itfaiye araçlarını bir araştırın. Dün bir orman yangınına giden arkadaşım frenleri tutmayan araçla yangına gidiyor bir gün olacak başımıza iş açacak diye dert yanıyordu. Bulundugumuz ilçede 4.katta yangın çıksa söndürecek ne araç var ne merdiven hatta egitimli itfaiyeci bile yok.
    Baştan aşagı berbat.
  • 24-07-2025, 22:39:10
    #58
    Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yıl olmuş 2025 teknoloji almış başını gitmiş türkiye nüfusu da ortada şu ülkenin başı boş kalsa daha iyi gelişirdi.
    git en ücra kabilelere bak ellerinde android var daha ne denir ki ülkenin başı boş kalsaydı son 20 yılda 100 yıl ileri giderdi bu millet
    Evet haklısın. Sömürge devletler hep böyle oluşuyor. sonrası belli zaten söyleme gerek yok.
  • 24-07-2025, 22:51:45
    #59
    eski bir bakan "bu uçakların motoruna kuşlar yuva yapmış" dediğinde uçaklarla şov yapmışlardı kayyum atandı ve kurum batmak üzere olduğu için uçaklar satışa çıkarıldı, deneyimli pilot kadrosunun da kaybedildiği söyleniyor..
  • 24-07-2025, 22:53:09
    #60
    yunusozen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu tarz durumlarda önce bilgiyi teyit etmek lazım, bilgi teyit edildikten sonra bu hareketi olumlamaya çalışanları teyit etmek lazım
    hepsini dikkatli incelerseniz, hayatları instagrama çiçek fotoğrafı koymaktan ibaret olan,
    hayata geldiği günden bu yana sorgulama ile tanışmamış, eline gözüne beynine mürekkep bulaştırmamış,
    okuduğunu bile anlayamayan oluşumlar hepsi, benim için hepsi ağır hayatsızdır.
    tüm vizyonları gördükleri her şeyi altına bulamaktır. daha fazlasını da yazarım da banlarlar!
    neyse ağzımı tutmalıyım... size ve yaşam alanınıza saygı duymuyorum gençler,
    vatanınıza olan her türlü zararlı hamleyi olumladığınız için, hayrına olmadığını bildiğiniz halde, 3 kuruş 3 lan 3! çıkarınız için bu olumlama ilizyonunu sürdürdüğünüz için size saygı duymuyorum.
    umarım nesliniz, geniniz, kanınız tükenir de şu ülke rahat eder.
    hala teyit diyor daha kimden nereden teyit edeceksin ? 😂 uyaptan bakabilirsin.
  • 24-07-2025, 22:58:08
    #61
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hala teyit diyor daha kimden nereden teyit edeceksin ? 😂 uyaptan bakabilirsin.
    okuduğuna emin misin tüm yazdıklarımı?
  • 25-07-2025, 03:07:42
    #62
    37 yaşındayım. Kendimi bildim bileli her yazın konusu orman yangını, orman yangınına müdahalede yetersizlik, otel yapılacak orman arazileri, sahillerin yasadışı şekilde otelcilere peşkeş çekilmesi. Bir şey değişmiyor. Çünkü değiştirmiyoruz.
  • 25-07-2025, 11:16:06
    #63
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    37 yaşındayım. Kendimi bildim bileli her yazın konusu orman yangını, orman yangınına müdahalede yetersizlik, otel yapılacak orman arazileri, sahillerin yasadışı şekilde otelcilere peşkeş çekilmesi. Bir şey değişmiyor. Çünkü değiştirmiyoruz.
    İnsanlar yanan yerlere otel yapılacak dediğinde oralara otel yapılmayacak tekrar ağaçlandırılacak diyen bakan vardı. 1 sene sonra koca oteli diktiler hiç yüzleri kızarmadı. Turizm bakanı ülkemizin en büyük seyahat şirketilerinden birisine sahip, sağlık bakanı özel hastanelere sahip ne denir.