Ben uçagı geçtim sadece bulundugunuz il ve ilçelerdeki itfaiye araçlarını bir araştırın. Dün bir orman yangınına giden arkadaşım frenleri tutmayan araçla yangına gidiyor bir gün olacak başımıza iş açacak diye dert yanıyordu. Bulundugumuz ilçede 4.katta yangın çıksa söndürecek ne araç var ne merdiven hatta egitimli itfaiyeci bile yok.
Baştan aşagı berbat.