Selamlar arkadaşlar. İnanın bu tip konulara yorum yapmayı hiç sevmiyorum. Fakat kendimi tutamiyorumda bazen. Tek bir cümle yazıp çıkıyorum.
Ülkemizde 50 yıldır olmayan yapılmayan birçok şey 20 yılda yapılmaya çalışılıyor. Kusura bakmayın da bagzi arkadaslar; Az insaf az vicdan yahu.Hani Allah'ta iyi demez. 20 yıl oncesinide çok iyi biliyorum / bilenlerimiz de vardir dimi dostlar? 50 yıldır çivi cakilmamis bir ülke 20 yılda anca bu kadar olabiliyor.
Sevgiler saygılar herkeze.
yıl olmuş 2025 teknoloji almış başını gitmiş türkiye nüfusu da ortada şu ülkenin başı boş kalsa daha iyi gelişirdi.
git en ücra kabilelere bak ellerinde android var daha ne denir ki

ülkenin başı boş kalsaydı son 20 yılda 100 yıl ileri giderdi bu millet