37 yaşındayım. Kendimi bildim bileli her yazın konusu orman yangını, orman yangınına müdahalede yetersizlik, otel yapılacak orman arazileri, sahillerin yasadışı şekilde otelcilere peşkeş çekilmesi. Bir şey değişmiyor. Çünkü değiştirmiyoruz.
İnsanlar yanan yerlere otel yapılacak dediğinde oralara otel yapılmayacak tekrar ağaçlandırılacak diyen bakan vardı. 1 sene sonra koca oteli diktiler hiç yüzleri kızarmadı. Turizm bakanı ülkemizin en büyük seyahat şirketilerinden birisine sahip, sağlık bakanı özel hastanelere sahip ne denir.