Ladavaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yıl olmuş 2025 teknoloji almış başını gitmiş türkiye nüfusu da ortada şu ülkenin başı boş kalsa daha iyi gelişirdi.
git en ücra kabilelere bak ellerinde android var daha ne denir ki ülkenin başı boş kalsaydı son 20 yılda 100 yıl ileri giderdi bu millet
Evet haklısın. Sömürge devletler hep böyle oluşuyor. sonrası belli zaten söyleme gerek yok.