paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uçaklar eski model zaten de iyi fiyatlara satmışlar
Aynen kardeşim, memleketin dört bir yanı yangın yeriyken eski model diye uçakları satalım. Alan adam da uçakları karavana çevirecek zaten. Daha dün yangın söndürme çalışmalarında 10 kişi hayatını kaybetti. Kaybettiğimiz ormanların geri gelmesi yıllar sürecek. Bu işin lamı cimi yok. Bu ülkeyi birileri işgale hazırlıyor. Ortada büyük bir ihanet var.