• 24-07-2025, 09:44:39
    #28
    paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uçaklar eski model zaten de iyi fiyatlara satmışlar
    Aynen kardeşim, memleketin dört bir yanı yangın yeriyken eski model diye uçakları satalım. Alan adam da uçakları karavana çevirecek zaten. Daha dün yangın söndürme çalışmalarında 10 kişi hayatını kaybetti. Kaybettiğimiz ormanların geri gelmesi yıllar sürecek. Bu işin lamı cimi yok. Bu ülkeyi birileri işgale hazırlıyor. Ortada büyük bir ihanet var.
  • 24-07-2025, 09:59:49
    #29
    At gözlükleri çıkmış meydana. Her iki kesim de sadece önüne bakıyor. Sonra ülke gelişmiyor.
  • 24-07-2025, 10:36:20
    #30
    Özgür Özel:
    "Cumhurbaşkanının emrinde 14 uçak var. Bir tanesi uçan saray, dünyanın en lüks uçağı.
    Dünyada 7 tane var 1 tanesi bunda. Ama ne yok: Yangın söndürme uçağı yok!"
  • 24-07-2025, 10:51:51
    #31
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 Kasım 1975 tarihinde ASELSAN kurulmuştur.
    14 Haziran 1988 Roketsan kurulmuÅŸtur
    1982 Havelsan kuruldu
    1973 TusaÅŸ kuruldu

    50 yıldır çivi çakılmıyorsa bunları kim kurdu
    Önemli olan çocuğu doğurmak değil. Onu büyütmek geliştirmek. Vatana millete hayırlı hale getirmek. Sen istediğin kadar onu kur bunu kapat. Kullanamiyorsan çöptür. Çivi bile cakilmamistir.
  • 24-07-2025, 10:53:55
    #32
    Bu tarz durumlarda sonuç odaklı düşünmek gerekiyor. Bu şekilde o kadar dertsiz tasasız, tartışmasız sonuçlara varabiliyorsunuz. Mesela; ormanlar yanarken bunları kontrol altına almak mümkün mü? Mümkün. Alabiliyor musun? Alamıyorsun. O halde beceremedin! Depremler oluyor, can kaybını en aza indirmek mümkün mü? Mümkün. Depremde yüz binlerce vatandaşın hayatını kaybediyor mu? Kaybediyor! Beceremedin!
    Yok şu bunu yapmış, yok şu önlemler alınmış, yok insanlar böyle yapmış. Bu ülkede havada uçan kuşun denetimiden, türünden, nereye göç ediyor bilinmesi için devlet kadroları var, üniversite kurumları var. Bir şeyleri denetliyemiyorsan, önleyemiyorsan beceremedin! Bitti gitti.
  • 24-07-2025, 10:57:12
    #33
    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi gel tartışalım istersen?
    Neler yapıldı?

    Bu saydığın-sayacağın yapılanlar için:

    Yaptıkları neler halkın cebine yarar-zarar oldu?
    Yaptıkları nelerin ülkeye faydası dokunmaya başladı ve ne kadar kazandırdı?
    Yaptıklarının kimlere ne faydası oldu? Ülkeye mi faydası oldu yapanlara yaptıranlara mı faydası oldu?

    Hadi tartışalım. Ama gerçekten dürüst ve doğruları öğrenince şaşırmayıp inkar etmeyeceksek tartışalım?

    Ha birde Allah'ta iyi demez kelimesini yazıp her yapılanlar gibi dini karıştırıp Allah hakkında yorum yapmayı kesiniz lütfen.
    Kimsiniz siz haşa Peygamber misiniz Allah adına yorumlarda bulunup dinimizi katarak haklılık payınızı yükseltmeye çalışıyorsunuz?

    Ben hicbirsey değilim. Kuran'da derki Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır. Ben bana göre haksızlık yapıldığını görüyorum.bu şahsi bir dusuncedir.sen farklı dusunebilirsin. Buna saygı duyar geçerim. Ama öyle sokak ağzıyla kesiniz falan dersen ayıp etmiş olursun. Derimki terbiyeni takın. Karsinda çoluk çocuk yok.seviyeli tartisacaksan seninle her ortamda tartisirim.seviyeni bozacaksan bende bozarım.

    Kimsenin kimseye görüşü için saygısızlık etmeye hakkı yok. Bunu aklına iyi yaz.

    Sizin anlamafiginiz asıl sizin gibi dusunmeyenlerin yanlış insanlar olduğu gerçeğidir. Bu kafayı değiştiriniz. Ne size ne bize faydası vardır bu dusuncenin.
  • 24-07-2025, 10:59:29
    #34
    kerem2657 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hicbirsey değilim. Kuran'da derki Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır. Ben bana göre haksızlık yapıldığını görüyorum.bu şahsi bir dusuncedir.sen farklı dusunebilirsin. Buna saygı duyar geçerim. Ama öyle sokak ağzıyla kesiniz falan dersen ayıp etmiş olursun. Derimki terbiyeni takın. Karsinda çoluk çocuk yok.seviyeli tartisacaksan seninle her ortamda tartisirim.seviyeni bozacaksan bende bozarım.

    Kimsenin kimseye görüşü için saygısızlık etmeye hakkı yok. Bunu aklına iyi yaz.

    Sizin anlamafiginiz asıl sizin gibi dusunmeyenlerin yanlış insanlar olduğu gerçeğidir. Bu kafayı değiştiriniz. Ne size ne bize faydası vardır bu dusuncenin.
    O zaman bu benim görüşüm diyebilirsin "Allah'Ta böyle der diye söylersen şirk koşarsın, dini kullanırsın."

    Sana göre haksızlık olabilir bana göre haksızlık olmayabilir, Allah adına yorum yapma hakkı düşmez sana.
    Bence siz bu dini kullanma kafasını değiştirin o zaman gerçekleri görürsünüz.
    Gelmişsiniz hala çok haklıymışsınız gibi yorumlar yapıyorsunuz.
    Sİzinde karşınızda çoluk çocuk yok dini kullanıp sonra gelip burada benim görüşüm diyemezsiniz.

    Not: İnandığım dinimi ağzınıza sakız yaptırmam bunu da sen aklına yaz.
  • 24-07-2025, 11:03:26
    #35
    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman bu benim görüşüm diyebilirsin "Allah'Ta böyle der diye söylersen şirk koşarsın, dini kullanırsın."

    Sana göre haksızlık olabilir bana göre haksızlık olmayabilir, Allah adına yorum yapma hakkı düşmez sana.
    Bence siz bu dini kullanma kafasını değiştirin o zaman gerçekleri görürsünüz.
    Gelmişsiniz hala çok haklıymışsınız gibi yorumlar yapıyorsunuz.
    Sİzinde karşınızda çoluk çocuk yok dini kullanıp sonra gelip burada benim görüşüm diyemezsiniz.
    Batuhan kardes anladimki seninle aşık atılmaz. Tartışma hiç yapılmaz. Sen haklısın kardeş.

    Anlatmak; anlayana güzeldir.

    Hayırlı günler kardeş.
  • 24-07-2025, 11:04:29
    #36
    kerem2657 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önemli olan çocuğu doğurmak değil. Onu büyütmek geliştirmek. Vatana millete hayırlı hale getirmek. Sen istediğin kadar onu kur bunu kapat. Kullanamiyorsan çöptür. Çivi bile cakilmamistir.
    Ürettiğin silahları terör örgütleri üzerinde kullanmak yerine onlarla masaya oturup tavizler vermek bu örneğe dahil midir? Kullanmıyorsan çöp müdür?