• 30-05-2025, 13:35:11
    #10
    ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam illa kazanmamıza gerek yok adam kum*rda oynatsa, k*rıda s*tsa hiç kimse o adam suçlu diye yaptıklarını inkar edemez ki ben inanmıyorum gerçekten bilincli alakası olduguna önce yazdıgım olayın linkini bırakıyorum. Bu kurum Türkiye'de ne sorun varsa en önde destek oldu bunu inkar edip komik bulamayız biz sucunu yargılamalıyız böyle sözlü yargılayacaksak adamı yada kurumu değil. .

    https://www.r10.net/1089285274-post5.html
    Yok hocam hükümetimizde çekememezlik var fazla kazananını eziyorlar.
  • 30-05-2025, 13:36:18
    #11
    Kurumsal Üye
    Aslında hiç bahise bulaşmasa zaten çok güzel kazanıyordu onun yerine yan çarlar açardı paralomaro falan ordan da başka bir şirketle yasadışı bahisle büyütürdü
    Bence olay şu bunlar başlangıçta mevcut iktidardan izin alarak birlikte yiyorlardı parayı hatta çoğu site yine bunlara bağlılardı - bazı illegal sitelerin alan adı hiç kapanmıyor kimileri torpilli
    Mevcut hacim baya bir artınca ve ekonomik kriz kendini gösterince papara ekibine direk paralarına el koyarak yol verdi yarın başka bir şey çıkar o işleri yürütür. büyümelerine göz yumuluyor büyüyünce çobanın koyun kestiği gibi kesiliyor

    Yasadışı bahis tamam bitti diyelim burda 50₺ bonus için forumda tuttur reklamını bedavaya yapanlara ne demeli herkesi yasal kumarcı yaptılar
    KUMARLA MÜCADELE olacaksa tamam hep blrlikte yapalım gençler bulaşmasın ama ona izin buna izin vermeme olayından nefret ediyorum. bir genç tuttur adındaki sitede ailesinin 1 milyon tlsini batırsa sanki site verecek ha yasadışı olanı ha illegal olanı ikisi de aynı insanlara kaznama umudu verip olan parasını ellerinden alıyorlar

    Birde Şu var muhalif olanlar papara operasyonuna karşı çıkıyor iktidar yanlıları ise destekliyor. Papara yıllarca mevcut iktidara yakın durdu operasyon gelme haberinden sonra bir anda atatürk'çü muhalif oldu reklamı var hatta youtubeden bakabilirsiniz ülkenin başındaki arkadaşa o gitmediki biz gidelim tarzı bir şey diyor. bu ikiyüzlülük değil mi ? para gelince iktidar, kesilince ben muhalifim. Tamamen tiksinti verici olaylar bunlar
  • 30-05-2025, 13:39:45
    #12
    Üyeliği durduruldu
    duranerdem71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam hükümetimizde çekememezlik var fazla kazananını eziyorlar.
    Hükümet düşmanıda değilim ama bu konuda aynen öyle son 5-6 yıldır gelişmek zenginleşmekte suç direk çöküyor o paraya göze batıranıda siliyor polat gibi böyle usul usul devlete faydası olanıda yani paranmı var derdin var tam olarak bu usul usul hayatını yaşa öbür dünyaya yol al istiyorlar şu adamın ülkeye yaptıklarını çok iyi biliyorum her yerde her konuda ifadeside son derece dogru ama arkadaslar ifadeyi komik bulur hemde en iyi milyonluk avukatların yanında verilen dogru ifadeyi ifade demek bahane üretmek değildir. İfade tam olarak budur zaten, suda var bu olaydan hiç birşey cıkmaz çöktüğüyle kalır adamıda salar. yine polatlar gibi amacı insanları yatırmak değil amacı ülkenin gelişmesine insanının kazanmasına engel olmak
  • 30-05-2025, 13:40:12
    #13
    saydogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birisi ment'lerde şey yazmış "vergi rekortmeni birisi neden bu yollara başvursun"
    katılıyorum.
    ayrıca bana kalırsa dediklerinde samimi bir adam. malına çökmek için kumpas kurdular diye düşünüyorum.
    sonuçta devlet bankalarından da kumar sitelerine iban usulü yatırım yapılabiliyor. hangi bankayı kapattılar bu zamana kadar aracılık yapıyor diye ?
    Evet doğru hangi bankaya çökebildiler? Paparada olduğu kadar bankalarda da dönmüyormu transfer. Tabiki dönüyor hemde paparadan fazla. Çöksene bankalarada.

    Yok ama olaylar farklı konuşmayacağım.
  • 30-05-2025, 13:40:33
    #14
    ifadesi doğrudur yanlıştır onu bilmem. ama sistem çok iyiydi. aplikasyonu hızlı ve güvenilir idi.
    resmi olarak tüm izinleri almış, bahisçiler kullanıyormuş, ne alaka?
    ozaman tesbit et o bahisçileri, o bahicçilerin , diğer bankalarda hesapları yokmu ? ozaman o bankalarada el koy.
    bunlar komik şeyler, zamanında paypal kapandı, ne oldu ? etsy,shopify, bütün yurtdışına satış yapanlar mağdur oldu.
    sene olmuş 2025 , yurtdışına satış yaparken kullanabileceğin pos yok.
    millet kaçak paypal stripe açmak için forumda sıraya giriyor.
    booking vardı kapattılar. ne oldu , bakanın turizm firması o pastayı devraldı.
    yasaklarla ,kapatmalar ile ancak geri gidilir, şuanda 20 yıl geriye gittik.
    internet hızı, mobil hız ne oldu ?
    git gide geriye gidiyoruz.
  • 30-05-2025, 14:06:29
    #15
    Yani diyorki biz hiçbir zaman bahis sitelerinin ödeme sistemlerine api sağlamadık. Hiçbirzamanda bu işlere girmedik. Ozaman bir soruda herkez adına biz soralım mı. Bu bahis siteleri neden ahlpay,marsneo,nays gibi uygulamaları kullanamıyor.
    Bence bunun cevabı bunlar apide hazırlasalar uygulama sahipleri apilerin girişlerini engelliyor. Buda bizim şahsi fikrimizdir

    Dipnot internette geçen çoğu haberlerde bahis siteleri 1 hafta önce para yatır kısımlarından paparayı devre dışı bırakmış.
    Kolaylıklar dilerim
  • 30-05-2025, 14:28:23
    #16
    demek ki herhangi bir bankadan bir bahis sitesine para aktarılınca o bankaya çökülebiliyor. bunu da öğrenmedik demeyiz.
  • 30-05-2025, 15:18:53
    #17
    4 sene önceki bu haberleri hatırlıyorum. Sadece o zaman bir operasyon yapılacaksa neden vazgeçilmşi? Bunca şey biliniyorken...Tabi sonradan bu tarz haberler bir anda nasıl kesildi?
  • 30-05-2025, 15:21:31
    #18
    Papara mı suçlu yani platformu illegal işler için kullandıkları için? Sadece Papara mı kullanıyorlar?
    Kiralanan banka hesapları var o kadar. O zaman bankalar da suçlu diyelim?!