Aslında hiç bahise bulaşmasa zaten çok güzel kazanıyordu onun yerine yan çarlar açardı paralomaro falan ordan da başka bir şirketle yasadışı bahisle büyütürdü
Bence olay şu bunlar başlangıçta mevcut iktidardan izin alarak birlikte yiyorlardı parayı hatta çoğu site yine bunlara bağlılardı - bazı illegal sitelerin alan adı hiç kapanmıyor kimileri torpilli
Mevcut hacim baya bir artınca ve ekonomik kriz kendini gösterince papara ekibine direk paralarına el koyarak yol verdi yarın başka bir şey çıkar o işleri yürütür. büyümelerine göz yumuluyor büyüyünce çobanın koyun kestiği gibi kesiliyor

Yasadışı bahis tamam bitti diyelim burda 50₺ bonus için forumda tuttur reklamını bedavaya yapanlara ne demeli herkesi yasal kumarcı yaptılar
KUMARLA MÜCADELE olacaksa tamam hep blrlikte yapalım gençler bulaşmasın ama ona izin buna izin vermeme olayından nefret ediyorum. bir genç tuttur adındaki sitede ailesinin 1 milyon tlsini batırsa sanki site verecek ha yasadışı olanı ha illegal olanı ikisi de aynı insanlara kaznama umudu verip olan parasını ellerinden alıyorlar

Birde Şu var muhalif olanlar papara operasyonuna karşı çıkıyor iktidar yanlıları ise destekliyor. Papara yıllarca mevcut iktidara yakın durdu operasyon gelme haberinden sonra bir anda atatürk'çü muhalif oldu reklamı var hatta youtubeden bakabilirsiniz ülkenin başındaki arkadaşa o gitmediki biz gidelim tarzı bir şey diyor. bu ikiyüzlülük değil mi ? para gelince iktidar, kesilince ben muhalifim. Tamamen tiksinti verici olaylar bunlar