Senelerce şirketinde dönen kara bahis parasına göz yum, sonra da böyle ifade ver.
Bağış yaptık, depreme yardım ettik vs. vs.
Komedi.
https://x.com/Haber/status/192839268...zfDS08p1A&s=19
4 sene önceki haber:
https://youtu.be/Xjpa9fR9hKc
Papara Kurucusunun Savcılık İfadesi
30
●4.066
- 30-05-2025, 13:14:46Üyeliği durduruldu
- 30-05-2025, 13:16:35Dilan Polat'ın ifadesi de ağlatmıştı kimi kandırıyorsun sen demişlerdi ama şu an dışardalar.
- 30-05-2025, 13:17:29Üyeliği durdurulduKomik değil adam %100 haklı suçlu bile olsa ifadesi dogru.
- 30-05-2025, 13:19:20Katılıyorum. Eminim ki forumda ki herkes de papara'dan ekmek yiyordu.ssmedyadanısmanlık adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-05-2025, 13:20:32neden komedi olsun? bddk lisansı olan, masak ve ilgili tüm resmi kurumların mevzuatına uygun olarak denetlenen, tüm raporları paylaşan bir firma değil mi?
r10 içerisinde de illegal işlere bulaşan kişiler olduğunda suçlu r10 mu olmalı yoksa o kişiler mi? - 30-05-2025, 13:24:36Birisi ment'lerde şey yazmış "vergi rekortmeni birisi neden bu yollara başvursun"
katılıyorum.
ayrıca bana kalırsa dediklerinde samimi bir adam. malına çökmek için kumpas kurdular diye düşünüyorum.
sonuçta devlet bankalarından da kumar sitelerine iban usulü yatırım yapılabiliyor. hangi bankayı kapattılar bu zamana kadar aracılık yapıyor diye ? - 30-05-2025, 13:29:41İsterseniz beni haksız bulun ama bence adam haklı. Yasadışı bahis için sadece papara, payfix mi kullanıldığını sanıyorsunuz. Tüm bankalara milyonlarca yasadışı para akışı var. Şu anda sadece alo demek için telefonu kullanan aile bireylerime bile bahis sitelerinden mesaj geliyor. Sosyal medyanın her yerinde reklamları var. Her gün onlarca bahis sitesi açılıyor. Sırf 3-5 kuruş para kazanırım diye bilmeden banka hesabını kiralayan milyonlarca insan var.
Aracıları ortadan kaldırarak bu işin kökü kurumaz arkadaşlar, bugün papara kapanır yarın farklısı açılır. - 30-05-2025, 13:33:31Üyeliği durdurulduHocam illa kazanmamıza gerek yok adam kum*rda oynatsa, k*rıda s*tsa hiç kimse o adam suçlu diye yaptıklarını inkar edemez ki ben inanmıyorum gerçekten bilincli alakası olduguna önce yazdıgım olayın linkini bırakıyorum. Bu kurum Türkiye'de ne sorun varsa en önde destek oldu bunu inkar edip komik bulamayız biz sucunu yargılamalıyız böyle sözlü yargılayacaksak adamı yada kurumu değil. .duranerdem71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/1089285274-post5.html