neden komedi olsun? bddk lisansı olan, masak ve ilgili tüm resmi kurumların mevzuatına uygun olarak denetlenen, tüm raporları paylaşan bir firma değil mi?
r10 içerisinde de illegal işlere bulaşan kişiler olduğunda suçlu r10 mu olmalı yoksa o kişiler mi?