duranerdem71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum. Eminim ki forumda ki herkes de papara'dan ekmek yiyordu.
Hocam illa kazanmamıza gerek yok adam kum*rda oynatsa, k*rıda s*tsa hiç kimse o adam suçlu diye yaptıklarını inkar edemez ki ben inanmıyorum gerçekten bilincli alakası olduguna önce yazdıgım olayın linkini bırakıyorum. Bu kurum Türkiye'de ne sorun varsa en önde destek oldu bunu inkar edip komik bulamayız biz sucunu yargılamalıyız böyle sözlü yargılayacaksak adamı yada kurumu değil. .

https://www.r10.net/1089285274-post5.html