• 30-05-2025, 16:37:53
    #19
    Nisan 2024'e kadar iki sene kadar Papara'da çalıştım.

    Ülkemizin en büyük sorunu bilmeden yargılayıp etiketlemek.

    Şunu unutmayın, ilerde bir gün haber kanalları sizi damgalarsa yalan dahi olsa herkes sizi öyle bilecek, azıcık empati.

    En basitinden business hakkında bilgi vermek isterim, en büyük sorun halk. Şirketin en büyük kadrosu masak ekibi.

    Banka hesabını kiralarken korkan insanlar Papara hesabı kiralarken asla korkmuyor. Her şey papara'dan dönüyor diyorsunuz. Girin bir bakın herhangi bir bah*s sitesine. Ödeme yöntemlerinde kamu bankalarından tutun, her çeşit banka havalesi, eft mevcut. Aynı kapıya çıkıyor.

    Tüm transferler BDDK ve MASAK'a iletiliyor.

    Savunma olarak görmeyin, tek sorunum insanların içeri kısmı bilmeden sağdan soldan duyma bilgilerle asıp kesmeleri. Raporlar açıklanır, suç unsurlar belli olur. O zaman üzerine tartışırız. mobbing kaynaklı(Bana göre) ayrıldığım şirkettir. Çalışmadığım x y z firması içinde aynı şeyleri yazarım.

    Bu bizlerin hakkıdır, insanların kanıtsız biçimde içlerinden geçeni ile gerçekmiş gibi lanse etmesine izin vermemeliyiz. Bugün X şirketi, yarın Z kişisi. Belkide sen ben o.

    Her şey net olur halka açılır o zaman hep beraber gereken protestoyu gösteririz.
  • 30-05-2025, 17:42:32
    #20
    yıllardır eşime dostuma, gençlere papara ve benzeri hesaplar için anlayana uyarıda bulunurdum.
  • 30-05-2025, 18:01:35
    #21
    Olay çok basitte paparanın kurucusunun bu işle ne alakası var abi????

    Kullanıcılar kötüye kullanmış olabilir, paparanın sahibinin ne alakası var???
  • 30-05-2025, 18:13:45
    #22
    Bana kalırsa en büyük suçlu BDDK. Sen BDDK'sın boru değil. Önüne gelene banka açma izni vermeyi bırak çeşitli lisanlar vermek için bile ince detaylara girer, inceler, daha sonra da sık sık denetlerdi. BDDK, BDDK olmaktan çıkmış. Bundan önce, geçen haftalarda da Flash TV'nin son sahibinin açtığı banka ve aldığı lisanların rezillikleri vardı. Türkiye'nin en kritik kurumlarından biri BDDK'ydı. Onu bile mahvettiler.
  • 30-05-2025, 18:15:37
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Kesinlikle haklı. Bildiğimiz banka yönetiyor resmen, müşterileri kumar sitelerine para atıyor vb diye niye adamı suçlu tutuyorlar. Gerçek bankalardan da kumar sitelerine para atan vb kişiler var o zaman tüm bankaları kapatalım nasıl bir mantık bu

    Ama kapatma da yapılmadı, kayyum uygulandı devlet kendi altına aldı. Kendi altına alınca son mu buluyor bu kumar oynanması ben orasını anlamadım
  • 30-05-2025, 18:21:51
    #24
    kendi ifadesinde kendi suçunu itiraf etmiş zaten " kimseyle nakit alışverişim olmadı, hiç bir ihaleye girmedim " bu kadar paran varsa bunları yapmamış olman maalesef suç
  • 30-05-2025, 18:39:43
    #25
    Bu paparayı kullanan bahisçiler restoranda yemek yese, restoran sahibi, kuaförde saçını kestirse kuaför, doktora gidip muayne olsa doktor, kamu bankalarına gidip para yatırsa, hepsine el mi konacak ?
    Restoran sahibi, bahisçi olduğunu bilşse, yemeğini yemeden kalk kardeşim, sana yemek falan yok git başka yerde ye mi diyecek?
    Firma sahibi bu bahisçiler ile meşru bir ortaklığ,ilişkisi yok ise suçsuzdur, denetleme ve kuralları koyma yetkisi kanun yapıcıda yani devlettedir. dondursunlar o hesaplara el koysunlar madem ki biliyorlar.
    Bukadar basit.
  • 30-05-2025, 20:27:00
    #26
    Arkadaşlar,
    Devletin izni olmadan sinek uçamaz bu ülkede sinek...

    10 yıla yakın hizmet ver, sonra bir anda tü - kaka ol.
    E ilginç tabi..
  • 30-05-2025, 21:39:04
    #27
    welcom to türkiye