Kesinlikle haklı. Bildiğimiz banka yönetiyor resmen, müşterileri kumar sitelerine para atıyor vb diye niye adamı suçlu tutuyorlar. Gerçek bankalardan da kumar sitelerine para atan vb kişiler var o zaman tüm bankaları kapatalım nasıl bir mantık bu
Ama kapatma da yapılmadı, kayyum uygulandı devlet kendi altına aldı. Kendi altına alınca son mu buluyor bu kumar oynanması ben orasını anlamadım