Yok hocam hükümetimizde çekememezlik var fazla kazananını eziyorlar.
Hükümet düşmanıda değilim ama bu konuda aynen öyle son 5-6 yıldır gelişmek zenginleşmekte suç direk çöküyor o paraya göze batıranıda siliyor polat gibi böyle usul usul devlete faydası olanıda yani paranmı var derdin var tam olarak bu usul usul hayatını yaşa öbür dünyaya yol al istiyorlar şu adamın ülkeye yaptıklarını çok iyi biliyorum her yerde her konuda ifadeside son derece dogru ama arkadaslar ifadeyi komik bulur hemde en iyi milyonluk avukatların yanında verilen dogru ifadeyi ifade demek bahane üretmek değildir. İfade tam olarak budur zaten, suda var bu olaydan hiç birşey cıkmaz çöktüğüyle kalır adamıda salar. yine polatlar gibi amacı insanları yatırmak değil amacı ülkenin gelişmesine insanının kazanmasına engel olmak