Birisi ment'lerde şey yazmış "vergi rekortmeni birisi neden bu yollara başvursun"
katılıyorum.
ayrıca bana kalırsa dediklerinde samimi bir adam. malına çökmek için kumpas kurdular diye düşünüyorum.
sonuçta devlet bankalarından da kumar sitelerine iban usulü yatırım yapılabiliyor. hangi bankayı kapattılar bu zamana kadar aracılık yapıyor diye ?
Evet doğru hangi bankaya çökebildiler? Paparada olduğu kadar bankalarda da dönmüyormu transfer. Tabiki dönüyor hemde paparadan fazla. Çöksene bankalarada.
Yok ama olaylar farklı konuşmayacağım.