Yazılımcılar, kendinize yeni iş bakmaya başlayın
105
●10.380
- 27-04-2025, 03:37:07Yazılım işinin yakın zamanda bitmesi mümkün değil. İşi bilmeyenler, yeni başlayanlar giriş seviyesinde birşey yaptıklarında seviniyorlar o yüzden böyle durumlarda kalıyoruz. Yazılım işi sorgulama, bot veya smm panellerinden ibaret değil.
- 27-04-2025, 04:24:15Cursor Forumda en yoğun kullananlardanımdır herhalde.Token limiti yüzünden çok fazla hataya düşebiliyor.Özellikle Claude Sonnet 3.7 'de afalladığı çok oluyor.Frontend kısımında tasarım olarak Sonnet hala hepsini eziyor.Gemini,Chatgpt diyenler olmuş hayır Sonnet hala bir tık üstde bence.Cursor'da ufak tefek kod bilmiyorsanız hataları çözemezsiniz.Yeni başlayanlar chatgpt plus 'da alsın yanında.Takıldığınızda chatgpt ile sorun promp yazdırın.
Ayrıca forumda 30 bin ile 100 bin isteyenlerin olduğu özel bir wordpress teamsını 3 ayda kendim cursor ile yaptım.Mutlaka eksikleri vardır açıkları vardır.Benim işimi görüyor mu ben ona bakıyorum. - 27-04-2025, 04:29:54bu konuyu yapay zekaya yazılım kodlattırırken okuyan birisi olarak
bunu söyleyen kişi bu mesleğin içinde değildir.
şu anda daha basit bir indexing api yapısını tüm detaylarıyla anlatmama rağmen 2 gündür kodlayamayan yapay zeka var karşımızda.
evet basit crud işlemler yapıyor ama orta ve ileri seviye işlerde tam bir bitik pozisyonda.
sana şu dakika yazdığı kodu tanımlamaları 2 3 prompt sonra unutan var olan yapıyı silen sonra bambaşka özellikler veren sistemde uyumsuz çalıştıran bir yapay zeka var. Yazılımcının ekmeği şu anda bitecek gibi durmuyor böyle devam ederse. - 27-04-2025, 04:33:52Bana kalırsa yapay zeka şu an için kod yazma konusunda bir hızlandırma aracı. Ayrıca yapay zekada çıkan kodları düzenlemek için de yazılım bilgisi gerekli. Yazılım sektörü bitmez ama daha az zaman harcanacağından ve daha kolay yapılacağından ötürü fiyatlar düşer. Başıma bir şey gelmeyecekse benim yorumum bu
- 27-04-2025, 04:35:29Kendini tekrarlaması, Kodları silip tekrardan sıfırdan yazması Cursor yüzünden değil Claude Sonnet yüzünden.Max olan versiyonu çok çok iyi çalışıyor denediniz mi bilmiyorum ama acayipde para yakıyor.Bu nedenle herkes pakete dahil olan Sonnet 3.7 ile devam ediyor.muhtemelen arka plan o kadar yoğun ki günün hemen hemen çoğu saatinde tam kapasite çalışamıyor.Mutlaka alternatifi gelecektir.DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2025, 04:35:32Geç kaldın, yapay zeka bunları okuyor, yapay zeka insanlığın arasına karışınca bulur sizi.TulinPinar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes yorumunu ona göre yapsın

şaka bir yana gelişime ayak uydurup kendimizi geliştirmeliyiz. Yoksa yok olmaya mahkum olacağız.