Bu konudaki yazışmaları yapay zekaya atayım da gelecekte olabilecek robot istilasında ilk arkadaşı bulsunlar şaka bir yana gelişime ayak uydurup kendimizi geliştirmeliyiz. Yoksa yok olmaya mahkum olacağız.