Cursor Forumda en yoğun kullananlardanımdır herhalde.Token limiti yüzünden çok fazla hataya düşebiliyor.Özellikle Claude Sonnet 3.7 'de afalladığı çok oluyor.Frontend kısımında tasarım olarak Sonnet hala hepsini eziyor.Gemini,Chatgpt diyenler olmuş hayır Sonnet hala bir tık üstde bence.Cursor'da ufak tefek kod bilmiyorsanız hataları çözemezsiniz.Yeni başlayanlar chatgpt plus 'da alsın yanında.Takıldığınızda chatgpt ile sorun promp yazdırın.

Ayrıca forumda 30 bin ile 100 bin isteyenlerin olduğu özel bir wordpress teamsını 3 ayda kendim cursor ile yaptım.Mutlaka eksikleri vardır açıkları vardır.Benim işimi görüyor mu ben ona bakıyorum.