buraxklc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yazılımcılar, kendinize yeni iş bakmaya başlayın
105
●10.378
- 27-04-2025, 00:04:19Almamışsınıdır hocam öyle deme. Arkadaş kocaman kocaman kurumsal projeler yapıyor. Muhasebe yazılımları falan yapmış bakburaxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz de ne yapalım işte yapay zeka ile to-do app yapıp kendimizi adam zannediyoruz(!) fazla ilişmeyin bu arkadaşa boşverin.
- 27-04-2025, 00:05:50Siz kendi mesleğinizi savunmaya çalışıyorsunuz anlıyorum ama gerçekler bunlar.Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanda olan yapay zeka parça parça işlem görüyor , farklı farklı alanlarda kısmi başarılı çalışıyor. Gün gelecek bunları hepsi birleşecek 100lerce kat daha hızlı ve doğru şekilde çalışacak.
Bugün yapay zeka basit işlemleri yapar.
3 Sene sonra daha karmaşık işlemleri yapar.
10 Sene sonra her şeyi yapar.
Olay bu.
En basitinden bir örnek vereyim
İnsan hareketlerini birebir taklit edecek bir robot illa ki üretilecek ( Üretilmiş bile olabilir videoları var ) bu yapay zeka ile desteklendiğinde , direk garsonluk , basit hizmet tarzı sektörleri anında bitirir.
Fabrikada vb yerlerde çalışan işçiler direk işsiz kalır.
Bunlar artık hayal değil , çalışmaları devam eden prototipleri olan denenen şeyler. İnsan gücü maliyetinin altına düşürdükleri an piyasaya virüs gibi yayıldıklarını görürsünüz.
Yok maaş , sigorta , yemek , yoruldu , izin kullandı , çocuğu oldu , hasta oldu , uykusu var derdi yok , 7/24 hizmetinizde aynı performansı gösterecek robotlar çalışacak. - 27-04-2025, 00:06:30Hayır hocam düşürüyorsun. 1-2 gündür cevaplarını görüyorum üstten millete bakıyorsun. Cevapların çok kibirli sanki her konuda bilgiliymişsin gibi. Ayıp denen birşey var yapmaSrylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2025, 00:06:33Cursor pro almayı düşünürseniz beraber alabiliriz hocam. Bana gpt temada daha iyi geldi bilemiyorum.buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2025, 00:06:55O harika önyargı kafandan uzaklaşmak için mecburen seni engelliyorum.ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2025, 00:08:02Pm atın hocam istanbula dönünce bakalım olurmıultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2025, 00:08:50Ya hocam kendi mesleğini savunsa ne olur bu arkadaş. Ben yazılım mühendisliği yüksek lisans mezunuyum, benim de mesleğim bu. Bir teknoloji işine yarıyorsa, seni hızlandırıyorsa kullanırsın. Şu yazılım sektöründe bunun gibi adamlar her şeye karşı. İstiyorlar ki bir şeyler kolaylaşmasın, çok yüksek paralara iş yapalım millete. Sanki biz tüpçüyüz bu arkadaş yazılımcı. Allahım yarabbim gece gece ya hahahahakalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz de ne yapalım işte yapay zeka ile to-do app yapıp kendimizi adam zannediyoruz(!) fazla ilişmeyin bu arkadaşa boşverin.