• 27-04-2025, 00:04:08
    #28
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enesaydenizden yazılım aldık hiç kimseyede gitmedik o nasıl olacak. Kimseyi küçük düşürmeyin 😆
    Ben, kimseyi küçük düşürmüyorum kendi kendilerini küçük düşürüyorlar yoksa kimsenin şahsına lafım yok aslında ama anlayana
  • 27-04-2025, 00:04:19
    #29
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Enesaydenizden yazılım aldık hiç kimseyede gitmedik o nasıl olacak. Kimseyi küçük düşürmeyin 😆
    Almamışsınıdır hocam öyle deme. Arkadaş kocaman kocaman kurumsal projeler yapıyor. Muhasebe yazılımları falan yapmış bak Biz de ne yapalım işte yapay zeka ile to-do app yapıp kendimizi adam zannediyoruz(!) fazla ilişmeyin bu arkadaşa boşverin.
  • 27-04-2025, 00:05:50
    #30
    Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu sektörde hizmet verdiğini söyleyip şöyle bir açıklama ile gelen arkadaşın bu sektörde zaten olmaması gerekli o yüzden 10 yıl sonra yerinizi yapay zeka alacağı için şimdiden bırakabilirsiniz sektörü hiç gerek yok devam etmenize zaten
    Siz kendi mesleğinizi savunmaya çalışıyorsunuz anlıyorum ama gerçekler bunlar.

    Şuanda olan yapay zeka parça parça işlem görüyor , farklı farklı alanlarda kısmi başarılı çalışıyor. Gün gelecek bunları hepsi birleşecek 100lerce kat daha hızlı ve doğru şekilde çalışacak.

    Bugün yapay zeka basit işlemleri yapar.
    3 Sene sonra daha karmaşık işlemleri yapar.
    10 Sene sonra her şeyi yapar.
    Olay bu.


    En basitinden bir örnek vereyim
    İnsan hareketlerini birebir taklit edecek bir robot illa ki üretilecek ( Üretilmiş bile olabilir videoları var ) bu yapay zeka ile desteklendiğinde , direk garsonluk , basit hizmet tarzı sektörleri anında bitirir.
    Fabrikada vb yerlerde çalışan işçiler direk işsiz kalır.

    Bunlar artık hayal değil , çalışmaları devam eden prototipleri olan denenen şeyler. İnsan gücü maliyetinin altına düşürdükleri an piyasaya virüs gibi yayıldıklarını görürsünüz.

    Yok maaş , sigorta , yemek , yoruldu , izin kullandı , çocuğu oldu , hasta oldu , uykusu var derdi yok , 7/24 hizmetinizde aynı performansı gösterecek robotlar çalışacak.
  • 27-04-2025, 00:06:30
    #31
    Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben, kimseyi küçük düşürmüyorum kendi kendilerini küçük düşürüyorlar yoksa kimsenin şahsına lafım yok aslında ama anlayana
    Hayır hocam düşürüyorsun. 1-2 gündür cevaplarını görüyorum üstten millete bakıyorsun. Cevapların çok kibirli sanki her konuda bilgiliymişsin gibi. Ayıp denen birşey var yapma
  • 27-04-2025, 00:06:33
    #32
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam gpt nasıl iyi tema çıkarıyor kurban olayım 😅. Claudeyi denemedim hak bitiyor sürekli ama güzel şeyler çıkardığını duymıştum
    Cursor pro almayı düşünürseniz beraber alabiliriz hocam. Bana gpt temada daha iyi geldi bilemiyorum.
  • 27-04-2025, 00:06:55
    #33
    ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soruş biçiminiz merak olsaydı cevaplardım. Farklı olduğu için boşverin ve konudan çıkıp anasayfaya dönün.
    O harika önyargı kafandan uzaklaşmak için mecburen seni engelliyorum.
  • 27-04-2025, 00:08:02
    #34
    ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cursor pro almayı düşünürseniz beraber alabiliriz hocam. Bana gpt temada daha iyi geldi bilemiyorum.
    Pm atın hocam istanbula dönünce bakalım olurmı
  • 27-04-2025, 00:08:06
    #35
    Daha bugün siteme öyle bir modül yaptı ki hatta teşeküre boğdum yalvardım yane ben böyle birşey görmedim bide ben 1 söylüyorum o 5 söylüyor ben 5i söylüyorum o 6 yı sonunu zor getirdim valla 🤣
  • 27-04-2025, 00:08:50
    #36
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz kendi mesleğinizi savunmaya çalışıyorsunuz anlıyorum ama gerçekler bunlar.

    Şuanda olan yapay zeka parça parça işlem görüyor , farklı farklı alanlarda kısmi başarılı çalışıyor. Gün gelecek bunları hepsi birleşecek 100lerce kat daha hızlı ve doğru şekilde çalışacak.

    Bugün yapay zeka basit işlemleri yapar.
    3 Sene sonra daha karmaşık işlemleri yapar.
    10 Sene sonra her şeyi yapar.
    Olay bu.


    En basitinden bir örnek vereyim
    İnsan hareketlerini birebir taklit edecek bir robot illa ki üretilecek ( Üretilmiş bile olabilir videoları var ) bu yapay zeka ile desteklendiğinde , direk garsonluk , basit hizmet tarzı sektörleri anında bitirir.
    Fabrikada vb yerlerde çalışan işçiler direk işsiz kalır.

    Bunlar artık hayal değil , çalışmaları devam eden prototipleri olan denenen şeyler. İnsan gücü maliyetinin altına düşürdükleri an piyasaya virüs gibi yayıldıklarını görürsünüz.

    Yok maaş , sigorta , yemek , yoruldu , izin kullandı , çocuğu oldu , hasta oldu , uykusu var derdi yok , 7/24 hizmetinizde aynı performansı gösterecek robotlar çalışacak.
    Ya hocam kendi mesleğini savunsa ne olur bu arkadaş. Ben yazılım mühendisliği yüksek lisans mezunuyum, benim de mesleğim bu. Bir teknoloji işine yarıyorsa, seni hızlandırıyorsa kullanırsın. Şu yazılım sektöründe bunun gibi adamlar her şeye karşı. İstiyorlar ki bir şeyler kolaylaşmasın, çok yüksek paralara iş yapalım millete. Sanki biz tüpçüyüz bu arkadaş yazılımcı. Allahım yarabbim gece gece ya hahahaha