buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enesaydenizden yazılım aldık hiç kimseyede gitmedik o nasıl olacak. Kimseyi küçük düşürmeyin 😆
Ben, kimseyi küçük düşürmüyorum kendi kendilerini küçük düşürüyorlar yoksa kimsenin şahsına lafım yok aslında ama anlayana