Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben, kimseyi küçük düşürmüyorum kendi kendilerini küçük düşürüyorlar yoksa kimsenin şahsına lafım yok aslında ama anlayana
Hayır hocam düşürüyorsun. 1-2 gündür cevaplarını görüyorum üstten millete bakıyorsun. Cevapların çok kibirli sanki her konuda bilgiliymişsin gibi. Ayıp denen birşey var yapma