• 26-04-2025, 23:55:13
    #19
    Adamlara kullanıyoruz, büyük uygulamalar yaptık diyoruz kabul etmemek için inat ediyorlar hahaha. Tamam yapamıyoruz arkadaşlar, siz elinizle uzun uzun yazın. Yalan söylüyoruz. Ne diyelim anlamıyorum ki bazen. Şu forumda niye böyle insanlar var?

    Yaptığımız şeyi yapmadın diyecekler resmen, kendimizi inkar edeceğiz yakında.
  • 26-04-2025, 23:55:37
    #20
    Reigins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkatimi çekti, 15 yıllık yazılımcı olduğunuzdan bahsettiniz. Yazılım anlamında en iyi yaptığınız iş hangisi ve hangi dillerde uzmansınız diye sorsam?
    Soruş biçiminiz merak olsaydı cevaplardım. Farklı olduğu için boşverin ve konudan çıkıp anasayfaya dönün.
    Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HTML5
    HTML5 oldumu ben 4'deyim halen

    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cursor tema kısmını yapamıyor chatgpt ile aynı şekilde kötü tasarımlar yapıyor. Backend kısmındada beni pek tatmin etmedi. Belkide ben yönlendiremedim doğru şekilde. Manus daha iyi yapıyor backendi v0 tema kısmında iyi ama birbirine nasıl entegre edilir acaba o merak konusu 😆
    v0'ı denemedim şuan cursoru çözmeye odaklandım.

    Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Meselenin yarış olduğunu söyleyen kim yapay zekanın kendisinden daha iyi kod yazdığını söyleyen adam design pattern bilmeden dümdüz badozlama kod geliştirdiğini sanan bir yerlerden kopyala yapıştır yapmaktan başka bir şey bilmeyen adamdır bunu savunanda ondan farksızdır.
    Cevap vermeye gerek bile duymuyorum şu açtığınız konudan sonra size zaten.
    Hocam sakin olun bence, size yapay zeka sizden iyi diyen olmadı, benden iyi dedim

    Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu sektörde hizmet verdiğini söyleyip şöyle bir açıklama ile gelen arkadaşın bu sektörde zaten olmaması gerekli o yüzden 10 yıl sonra yerinizi yapay zeka alacağı için şimdiden bırakabilirsiniz sektörü hiç gerek yok devam etmenize zaten
    Birkaç proje daha yapıyım bari sonra düşünürüz
  • 26-04-2025, 23:59:00
    #21
    broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema için claude, backend için gemini 2.5 pro kullanacaksınız hocam.
    Hocam nasıl yapıyor ben zevkime birşeyler yapmak istiyorum her zamanda tema kısmına önem veriyorun açıkcassı. Yaptığınız bir proje vs varmıdır bunlarda acaba?
  • 26-04-2025, 23:59:06
    #22
    broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlara kullanıyoruz, büyük uygulamalar yaptık diyoruz kabul etmemek için inat ediyorlar hahaha. Tamam yapamıyoruz arkadaşlar, siz elinizle uzun uzun yazın. Yalan söylüyoruz. Ne diyelim anlamıyorum ki bazen. Şu forumda niye böyle insanlar var?

    Yaptığımız şeyi yapmadın diyecekler resmen, kendimizi inkar edeceğiz yakında.
    Büyük uygulamalar, allahım hiç güleceğim yoktu ya gerçekten çok eğleniyorum şu an
  • 27-04-2025, 00:01:10
    #23
    bende baktımda yılan oyunu yaptım harika
  • 27-04-2025, 00:01:36
    #24
    Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük uygulamalar, allahım hiç güleceğim yoktu ya gerçekten çok eğleniyorum şu an
    En iyisi sensin, biz bir şey bilmiyoruz Forum kuralları olmasa güzel şeyler yazardım da, yapacak bir şey yok
  • 27-04-2025, 00:02:12
    #25
    broqee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema için claude, backend için gemini 2.5 pro kullanacaksınız hocam.
    Claude biraz geriden geliyor sanki tema kısmında, gpt daha iyi tema çıkarıyor
  • 27-04-2025, 00:02:54
    #26
    Srylius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu konuyu açan doçent yazılımcı bir arkadaş ile birlikte aynı fikre sahip olan birisiyle ancak dalga geçebilirim onun haricinde bir şey yapamam ve sizden hizmet alanlar ile de sonra biz uğraşıyoruz yazık.
    Enesaydenizden yazılım aldık hiç kimseyede gitmedik o nasıl olacak. Kimseyi küçük düşürmeyin 😆
  • 27-04-2025, 00:03:58
    #27
    ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Claude biraz geriden geliyor sanki tema kısmında, gpt daha iyi tema çıkarıyor
    Hocam gpt nasıl iyi tema çıkarıyor kurban olayım 😅. Claudeyi denemedim hak bitiyor sürekli ama güzel şeyler çıkardığını duymıştum