Adamlara kullanıyoruz, büyük uygulamalar yaptık diyoruz kabul etmemek için inat ediyorlar hahaha. Tamam yapamıyoruz arkadaşlar, siz elinizle uzun uzun yazın. Yalan söylüyoruz. Ne diyelim anlamıyorum ki bazen. Şu forumda niye böyle insanlar var?
Yaptığımız şeyi yapmadın diyecekler resmen, kendimizi inkar edeceğiz yakında.