Şu konuyu açan doçent yazılımcı bir arkadaş ile birlikte aynı fikre sahip olan birisiyle ancak dalga geçebilirim onun haricinde bir şey yapamam ve sizden hizmet alanlar ile de sonra biz uğraşıyoruz yazık.
Enesaydenizden yazılım aldık hiç kimseyede gitmedik o nasıl olacak. Kimseyi küçük düşürmeyin 😆