buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enesaydenizden yazılım aldık hiç kimseyede gitmedik o nasıl olacak. Kimseyi küçük düşürmeyin 😆
Almamışsınıdır hocam öyle deme. Arkadaş kocaman kocaman kurumsal projeler yapıyor. Muhasebe yazılımları falan yapmış bak Biz de ne yapalım işte yapay zeka ile to-do app yapıp kendimizi adam zannediyoruz(!) fazla ilişmeyin bu arkadaşa boşverin.