Bu arada harbiden çok kritik bir durum, yapay zeka devam etse ciddi anlamda ele geçirmediği meslek neredeyse kalmayacak. %90ını ele geçirecek bu yüzden de büyük bir ekonomik sorun oluşması kaçınılmaz.
Devam etmese de bu seferde gelişime kapalı olacağız, belki ilerde yapay zeka desteğiyle çok yeni şeyler üretilecek, belki farklı gezegenlere çıkacağız her şey olabilir bu yüzden durdurmakta riskli.
İnsanlık olarak tam gelişim yıllarındayız bence şu anda, yeni dünyaya giriyoruz. Her şey daha başlangıçında, binlerce yıl önceki nesli tükenmiş hayvanı geri getirmemiz mi dersiniz, yapay zekanın şu anda bile bu denli iyi olması mı dersiniz. Hepsininde daha çok yolu var.