Yapay zeka muhteşem bir şey, eskiden sürekli ağız eğiyorduk alaylı yazılımcılara. Kurumsallık bilmiyorlardı, iş ahlakı bilmiyorlardı. Şimdi premium araçlara 100-200$ ödeyerek istediğimiz yazılımı profesyonel şekilde yaptırabiliyoruz. İleride elbet bir çok kişi işsiz kalacaktır. Önemli olan ayak uydurmak.