• 22-04-2025, 20:19:08
    #10
    AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir site vardı zaten. Merak ettimde yardım konusunu bu kadar özenerek, puntolar boldlar vs kullanarak niye yazar insan.
    Reklam yoksa kimse bu şekilde paylaşmaz.
    Merak ettim çok işime yarıyor demişsinizde ne zamandır kullanıyosunuz mesela?
    Yapay zeka'dan hazırlandı hocam, ne diye ve nasıl bu siteden reklam alabilirim? Yardımcı olmak için bilmeyenler vardır diye böyle bir konu açıyoruz bu şekilde agresif olmanıza ne gerek var, kullandığım yerler ise kurtarma postalarında onay için kullanıyorum ve tekrar onay gerektiğinde onayımı alabiliyorum.
  • 22-04-2025, 20:21:33
    #11
    batin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapay zeka'dan hazırlandı hocam, ne diye ve nasıl bu siteden reklam alabilirim? Yardımcı olmak için bilmeyenler vardır diye böyle bir konu açıyoruz bu şekilde agresif olmanıza ne gerek var, kullandığım yerler ise kurtarma postalarında onay için kullanıyorum ve tekrar onay gerektiğinde onayımı alabiliyorum.
    Devamlılığının olup olmayacağını biliyormusunuz.
    Siz ne zamandır kullanıyorsunuzda tavsiye edebildiniz mesela. Ben bu soruların cevaplarını merak ediyorum.
    3 gün... 3 ay... 3 yıl...
    Neden agresif olayımki. Öyle bir niyetim yoktu.
  • 22-04-2025, 20:23:26
    #12
    AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devamlılığının olup olmayacağını biliyormusunuz.
    Siz ne zamandır kullanıyorsunuzda tavsiye edebildiniz mesela. Ben bu soruların cevaplarını merak ediyorum.
    3 gün... 3 ay... 3 yıl...
    Neden agresif olayımki. Öyle bir niyetim yoktu.
    Reklam almışım gibi davrandığınız için öyle düşündüm hocam,
    siteyi yaklaşık 4 aydır kullanıyorum daha az da olabilir 3 ay gibi tabii böyle bir şeyin garantisi olamaz konunun son kısmındada belirttim, 'Mailler kalıcı değil, önemli hesaplar için kullanmayın.' diye.
  • 22-04-2025, 20:25:40
    #13
    batin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reklam almışım gibi davrandığınız için öyle düşündüm hocam,
    siteyi yaklaşık 4 aydır kullanıyorum daha az da olabilir 3 ay gibi tabii böyle bir şeyin garantisi olamaz konunun son kısmındada belirttim, 'Mailler kalıcı değil, önemli hesaplar için kullanmayın.' diye.
    Harika.
    1 ay önce register edilmiş domaini 3-4 aydır kullanıyor olmak takdire şayan. Bunada reklam değil demek çok süper bişey.
    Ben ikna oldum.
  • 22-04-2025, 20:26:24
    #14
    AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devamlılığının olup olmayacağını biliyormusunuz.
    Siz ne zamandır kullanıyorsunuzda tavsiye edebildiniz mesela. Ben bu soruların cevaplarını merak ediyorum.
    3 gün... 3 ay... 3 yıl...
    Neden agresif olayımki. Öyle bir niyetim yoktu.
    Hocam bu kadar kasmaya gerek yok. Siteye girip baktınız mı, site dili portekizce ve en altında "Ronaldo Fuzinato, Éderson T. Szlachta ve Cassiano Calegari tarafından gururla geliştirildi " bu yazıyor artı açık kaynak github linki de koymuşlar.
    Reklam olsa bile hoş karşılanırdı. Chatgptye hazırlattığı haliyle bile güzel konu içeriği olmuş.
  • 22-04-2025, 20:27:23
    #15
    bykodhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu kadar kasmaya gerek yok. Siteye girip baktınız mı, site dili portekizce ve en altında "Ronaldo Fuzinato, Éderson T. Szlachta ve Cassiano Calegari tarafından gururla geliştirildi " bu yazıyor artı açık kaynak github linki de koymuşlar.
    Reklam olsa bile hoş karşılanırdı. Chatgptye hazırlattığı haliyle bile güzel konu içeriği olmuş.
    Çok teşekkür ediyorum yorumunuz için hocam sağolun.
  • 22-04-2025, 20:28:47
    #16
    AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harika.
    1 ay önce register edilmiş domaini 3-4 aydır kullanıyor olmak takdire şayan. Bunada reklam değil demek çok süper bişey.
    Ben ikna oldum.
    Yani niyetinizin kötü olduğu her halinizden belli hocam ayıptır bir insana iftira atmak güvenmiyorsanız kullanmazsınız olur biter hangi temp mail sitesine güveniyorsunuz ki?
    Reklam falan almadım size kendimi açıklamak zorundada değilim riskli görenler kullanmaz olur biter.
  • 22-04-2025, 20:39:57
    #17
    AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir site vardı zaten. Merak ettimde yardım konusunu bu kadar özenerek, puntolar boldlar vs kullanarak niye yazar insan.
    Reklam yoksa kimse bu şekilde paylaşmaz.
    Merak ettim çok işime yarıyor demişsinizde ne zamandır kullanıyosunuz mesela?
    yapay zekaya yazdırmış 10 saniyesini alır