Devamlılığının olup olmayacağını biliyormusunuz.
Siz ne zamandır kullanıyorsunuzda tavsiye edebildiniz mesela. Ben bu soruların cevaplarını merak ediyorum.
3 gün... 3 ay... 3 yıl...
Neden agresif olayımki. Öyle bir niyetim yoktu.
Reklam almışım gibi davrandığınız için öyle düşündüm hocam,
siteyi yaklaşık 4 aydır kullanıyorum daha az da olabilir 3 ay gibi tabii böyle bir şeyin garantisi olamaz konunun son kısmındada belirttim, 'Mailler
kalıcı değil, önemli hesaplar için kullanmayın.' diye.