batin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Reklam almışım gibi davrandığınız için öyle düşündüm hocam,
siteyi yaklaşık 4 aydır kullanıyorum daha az da olabilir 3 ay gibi tabii böyle bir şeyin garantisi olamaz konunun son kısmındada belirttim, 'Mailler kalıcı değil, önemli hesaplar için kullanmayın.' diye.
Harika.
1 ay önce register edilmiş domaini 3-4 aydır kullanıyor olmak takdire şayan. Bunada reklam değil demek çok süper bişey.
Ben ikna oldum.