AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir site vardı zaten. Merak ettimde yardım konusunu bu kadar özenerek, puntolar boldlar vs kullanarak niye yazar insan.
Reklam yoksa kimse bu şekilde paylaşmaz.
Merak ettim çok işime yarıyor demişsinizde ne zamandır kullanıyosunuz mesela?
Yapay zeka'dan hazırlandı hocam, ne diye ve nasıl bu siteden reklam alabilirim? Yardımcı olmak için bilmeyenler vardır diye böyle bir konu açıyoruz bu şekilde agresif olmanıza ne gerek var, kullandığım yerler ise kurtarma postalarında onay için kullanıyorum ve tekrar onay gerektiğinde onayımı alabiliyorum.