AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harika.
1 ay önce register edilmiş domaini 3-4 aydır kullanıyor olmak takdire şayan. Bunada reklam değil demek çok süper bişey.
Ben ikna oldum.
Yani niyetinizin kötü olduğu her halinizden belli hocam ayıptır bir insana iftira atmak güvenmiyorsanız kullanmazsınız olur biter hangi temp mail sitesine güveniyorsunuz ki?
Reklam falan almadım size kendimi açıklamak zorundada değilim riskli görenler kullanmaz olur biter.