AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir site vardı zaten. Merak ettimde yardım konusunu bu kadar özenerek, puntolar boldlar vs kullanarak niye yazar insan.
Reklam yoksa kimse bu şekilde paylaşmaz.
Merak ettim çok işime yarıyor demişsinizde ne zamandır kullanıyosunuz mesela?
yapay zekaya yazdırmış 10 saniyesini alır