Merhabalar,
Babamın adına aynı il sınırları içinde farklı ilçelerde büyüklüğü 100-300 metrekare arasında değişmek üzere birden fazla tarla mevcut.
Kendisi emekli..
Mart ayında vergi ödenmesi gerektiğini söyledi ama bakıyorum herhangi bir vergi gözükmüyor.
Tarla vasfında olan arsalar için vergi çıkar mı? Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Saygılar..
"Tarla" vasfında olan arsalar için vergi çıkar mı?
7
●182
- 10-03-2025, 21:49:42
- 10-03-2025, 22:02:25Vergi olayını tam bilmiyorum fakat tarlalar 2 yıl üst üste kullanılmadığı durumda bakanlık tarlanızı kullanacak x kişilere kiralama hakkına sahip oluyor. - https://www.tarimorman.gov.tr/Haber/...raya-Verilecek
Tabi kira bedeli ödenecek. - 10-03-2025, 22:36:34mct0300 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMeraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleCodeDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleokyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Verdiğiniz değerli bilgiler için çok teşekkür ederim forumdaşlarım.
Web üzerinden kontrol ediyorum görünmüyor ama bir de şahsen başvuru yaparak bir sorgulama yapayım.
Teşekkürler, iyi forumlar diliyorum..
- 10-03-2025, 23:19:15Çokta önemli değil biraz faiz işler ama bir kaç senede bir ödense yetiyor.
Benim en saçma bulduğum konulardan birisi , ben niye bunları e-devletten vs tek ekrandan sorgulayıp ödeyemiyorum. Birde bazı belediyeler var sitesinden ödenmiyor gidip ilgili belediyeden kayıt açtırıyorsun falan. Ülkede saçmalık sınır tanımıyor. - 11-03-2025, 00:23:06Evet hocam maalesef, merkezi sistem gelse ödeme sonrası belediye havuzuna aktarılsa çok daha mantıklı olacak ama şuan borcum var mı yok mu onu bile göstermiyor belediye siteleri.kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle