Konu
"Tarla" vasfında olan arsalar için vergi çıkar mı?
10-03-2025, 22:02:25
#3
Meraboy
Vergi olayını tam bilmiyorum fakat tarlalar 2 yıl üst üste kullanılmadığı durumda bakanlık tarlanızı kullanacak x kişilere kiralama hakkına sahip oluyor. -
https://www.tarimorman.gov.tr/Haber/...raya-Verilecek
Tabi kira bedeli ödenecek.