Vergi olayını tam bilmiyorum fakat tarlalar 2 yıl üst üste kullanılmadığı durumda bakanlık tarlanızı kullanacak x kişilere kiralama hakkına sahip oluyor. - https://www.tarimorman.gov.tr/Haber/...raya-Verilecek

Tabi kira bedeli ödenecek.