Hangi belediye içerisindeyse edevlette o belediyeyi aratın belediyeye ödeniyor direk vergi borcu çıkmıyor sanırım.
Belediyeler ilgileniyor bu işle hocam, vergi çıkıyor fakat herhangi haciz vs söz konusu olmaz satarken ödemeniz gerekir hepsi bukadar. İçinizin rahat etmesi için tapuyu alıp belediyeye gidebilirsiniz yardımcı oluyorlar.
Çıkıyor ama satma durumu gibi durumlarda belediyeden öğrenebiliyorsunuz
Verdiğiniz değerli bilgiler için çok teşekkür ederim forumdaşlarım.
Web üzerinden kontrol ediyorum görünmüyor ama bir de şahsen başvuru yaparak bir sorgulama yapayım.
Teşekkürler, iyi forumlar diliyorum..