mct0300 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi belediye içerisindeyse edevlette o belediyeyi aratın belediyeye ödeniyor direk vergi borcu çıkmıyor sanırım.
Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vergi olayını tam bilmiyorum fakat tarlalar 2 yıl üst üste kullanılmadığı durumda bakanlık tarlanızı kullanacak x kişilere kiralama hakkına sahip oluyor. - https://www.tarimorman.gov.tr/Haber/...raya-Verilecek

Tabi kira bedeli ödenecek.
CodeDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belediyeler ilgileniyor bu işle hocam, vergi çıkıyor fakat herhangi haciz vs söz konusu olmaz satarken ödemeniz gerekir hepsi bukadar. İçinizin rahat etmesi için tapuyu alıp belediyeye gidebilirsiniz yardımcı oluyorlar.
okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıkıyor ama satma durumu gibi durumlarda belediyeden öğrenebiliyorsunuz

Verdiğiniz değerli bilgiler için çok teşekkür ederim forumdaşlarım.
Web üzerinden kontrol ediyorum görünmüyor ama bir de şahsen başvuru yaparak bir sorgulama yapayım.
Teşekkürler, iyi forumlar diliyorum..