Çokta önemli değil biraz faiz işler ama bir kaç senede bir ödense yetiyor.

Benim en saçma bulduğum konulardan birisi , ben niye bunları e-devletten vs tek ekrandan sorgulayıp ödeyemiyorum. Birde bazı belediyeler var sitesinden ödenmiyor gidip ilgili belediyeden kayıt açtırıyorsun falan. Ülkede saçmalık sınır tanımıyor.